www.aliorbank.pl
  • :
  • :
Regulamin zakupu biletu autokarowego on-line Drukuj

§ 1 Zakres

  1. Niniejszy Regulamin dotyczy nabywania biletów autokarowych za pośrednictwem strony www i dokonywania płatności za ten zakup przy użyciu kart płatniczych.

§ 2 Definicje

  1. Użytkownik końcowy - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która korzysta z serwisu bilet on-line w celu dokonania zakupu biletu autokarowego.
  2. Przewoźnik - wybrana przez Użytkownika końcowego firma zajmująca się transportem autokarowym osób fizycznych.
  3. Strony transakcyjne - strony internetowe serwisu bilet on- line umożliwiające zakup biletów autokarowych przez internet.
  4. Umowa - umowa przewozu zawierana przez Użytkownika końcowego z Przewoźnikiem (zwanych łącznie stronami) w trakcie procesu sprzedaży biletu.
  5. Regulamin korzystania z serwisu - którego akceptacja następuje w trakcie procesu sprzedaży biletu.
  6. Numer GID rezerwacji - unikalny numer nadawany przez system rezerwacyjny VoyagerBus.
  7. Umowne warunki przewozu - szczegółowe warunki określone przez Przewoźnika dotyczące bezpośrednio przewozu - m.in. ważności biletu, możliwości dokonywania zmian terminu podróży i rezygnacji z przejazdu, warunków przewozu bagażu, praw i obowiązków zarówno Przewoźnika jak i Pasażera. 


§ 3 Rezerwacja, zakup i otrzymanie biletu autokarowego

  1. Użytkownik końcowy za pośrednictwem stron transakcyjnych dokonuje rezerwacji biletu autokarowego na wybrane przez siebie połączenie.
  2. Warunkiem dokonania rezerwacji jest prawidłowe wypełnienie przez Użytkownika końcowego kwestionariusza osobowego, a także akceptacja Umownych warunków przewozu oraz niniejszego regulaminu.
  3. Zakup biletu autokarowego następuje po naciśnięciu klawisza "KUP BILET" znajdującego się na stronie transakcyjnej, a następnie zapłaceniu pełnej kwoty biletu poprzez jeden z oferowanych systemów płatności.
    1. Użytkownik końcowy ma 15 minut na skuteczne przeprowadzenie transakcji. W przypadku przekroczenia tego limitu czasowego rezerwacja zostanie usunięta automatycznie.
    2. Płatności kartą są obsługiwane przez serwer eCard S.A., który zapewnia bezpieczną realizację transakcji. W momencie zakupu karta płatnicza o numerach podanych przez Użytkownika końcowego zostaje obciążona kwotą stanowiącą równowartość należności za bilet autokarowy. W przypadku braku możliwości zablokowania należności na karcie płatniczej rezerwacja nie zostaje potwierdzona.
    3. Aby dokonać płatności przelewem elektronicznym, należy posiadać konto w jednym z wymienionych serwisów banków, a także kwotę stanowiącą równowartość należności za bilet autokarowy. Rachunek zostaje obciążone natychmiast po dokonaniu zakupu biletu.
    4. Osoba płacąca za bilety autokarowe nie musi być pasażerem. W przypadku, gdy waluta rozliczeniowa karty płatniczej nie jest walutą polską, wskutek przeliczenia i różnic kursowych między bankami kwota pobrana może nieznacznie różnić się od ceny biletu.
    5. Wszystkie transakcje z powyższymi systemami płatności są rozliczane przez firmę Voyager.com Sp. z o.o. obsługującą serwis "bilet on-line".
  4. Po spełnieniu warunków określonych w pkt. 2 i 3 Użytkownik końcowy drukuje z przeglądarki internetowej bilet na białej kartce A4.
  5. Dokonanie zakupu biletu autokarowego za pośrednictwem serwisu "bilet on- line" jest jednoznaczne z akceptacją Umownych warunków przewozu, w tym warunków określających i opisujących szczegółowo cenę biletu oraz opłaty manipulacyjne pobierane w przypadku dokonywania zmian terminu przejazdu, rezygnacji z podróży i zwrotu biletu.
  6. Przy zwrocie biletu zakupionego elektronicznie występuje dodatkowa opłata manipulacyjna w wys. 5.5% brutto wartości biletu, o którą będzie pomniejszona kwota zwrotu dla klienta wynikająca z umownych warunków przewozu, powstała w wyniku użytkowania stron transakcyjnych. Przelew zostanie wykonany na konto, skąd dokonano płatności.
  7. Wszystkie operacje na biletach (zwrot, zmiany, zamknięcie biletu) powinny być wykonane poprzez serwis internetowy, na którym dokonano zakupu biletu lub na stronie www.voyager.pl. 

§ 4 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Użytkownika końcowego jest Przewoźnik. Powyższe dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji Umowy.
  2. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Użytkownikowi końcowemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych. W celu poprawienia danych osobowych Użytkownik końcowy powinien skontaktować się poprzez e-mail na adres właściciela serwisu.
  3. Podanie przez Użytkownika końcowego nieprawidłowych danych kontaktowych tj. telefon i e-mail, co powoduje brak możliwości skontaktowania się z pasażerem czy zamawiającym, może skutkować wycofaniem transakcji z potrąceniem kosztów manipulacyjnych.

§ 5 Prawa i obowiązki stron

  1. Użytkownik końcowy zobowiązany jest:
    1. korzystać ze stron transakcyjnych zgodnie z przepisami prawa, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz dobrymi obyczajami, 
    2. nie przenosić praw wynikających z zawarcia umowy na osoby trzecie, 
    3. pokryć przy zwrocie biletu zakupionego elektronicznie dodatkowe koszty w wys. 5.5% powstałe w wyniku użytkowania stron transakcyjnych,
    4. podać prawdziwe dane osobowe i te dotyczące płatności kartą,
    5. nie wykorzystywać stron transakcyjnych w celu dokonania nieprawdziwych lub fałszywych rezerwacji, ani jakichkolwiek innych czynów niedozwolonych 
  2. Użytkownik końcowy oświadcza, że wszelkie informacje dostarczone przez niego w trakcie korzystania ze stron transakcyjnych są prawdziwe i zgodne z jego najlepszą wiedzą.
  3. Użytkownikowi końcowemu przysługuje prawo złożenia reklamacji w formie pisemnej. W tym celu powinien skontaktować się z właścicielem serwisu za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Użytkownik końcowy jest zobowiązany do dostarczenia wszelkich informacji i dokumentacji dotyczących składanej reklamacji.
  4. Przewoźnik ma prawo odstąpić od umowy w przypadku naruszenia przez Użytkownika końcowego niniejszego Regulaminu, w szczególności podania nieprawidłowych danych osobowych bądź danych dotyczących karty płatniczej.
  5. Użytkownik końcowy oświadcza, że znane mu są konsekwencje cywilnoprawne i prawnokarne działań niezgodnych z obowiązującym w Polsce porządkiem prawnym, oraz przyjmuje do wiadomości, że o działaniach mających znamiona czynu zagrożonego przez ustawę (hacking, oszustwo itp.) będą informowane właściwe organy ochrony prawa, co nie wyłącza dochodzenia naprawienia szkody na drodze cywilnej.

§ 6 Reklamacje

  1. Użytkownik końcowy zobowiązany jest zgłosić ewentualną reklamację za nieprawidłowe wykonanie usługi przewozowej do Przewoźnika na piśmie w terminie zgodnym z warunkami przewozu. Równocześnie zobligowany jest w terminie do 14 dni od zaistnienia przyczyny reklamacji zgłosić ją również na adres:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Wczasy Autokarem

Star Rate
Pensjonat Todor opcja autokar 7/14 dni
od 125 euro
Wyżywienie: RO
Wyświetleń: 68753
Star Rate
Pensjonat Swilen opcja autokar 7/14 dni
od 125 euro
Wyżywienie: RO
Wyświetleń: 66898
Star Rate
Pensjonat Kolio opcja autokar 7/14 dni
od 125 euro
Wyżywienie: RO
Wyświetleń: 64714
Star Rate
Pensjonat Ocean opcja autokar 7/14 dni
od 125 euro
Wyżywienie: RO
Wyświetleń: 31348
Star Rate
Hotel Stefanov opcja autokar

Lozenec, Bułgaria

od 137 euro
Wyżywienie: RO
Wyświetleń: 63366
wszystkie oferty autokarowe

Jak kupić?

  1. Wybierz kraj i miasto wyjazdowe oraz docelowe.
  2. Określ czy przejazd w jedną lub w dwie strony, date oraz ilość osób.
  3. Wybierż najbardziej korzystny kurs oraz wprowadź dane.
  4. Zakceptuj regulamin, dokonaj płatności i wydrukuj bilet.

Akceptowane Płatności

Karty kredytowe (VISA, MasterCard, Diners Club, POLCARD i wiele innych)

Akceptowane płatności

kup-bilet

Najnowsze Oferty

Star Rate
Kompleks Naturystyczny Ada Bojana
od 238 euro
Wyżywienie: HB

Kompleks Naturystyczny Ada Bojana

Ulcinj, Czarnogóra

Aktualizacja: 18-10-2022
Star Rate
Hotel Zora
od 408 euro
Wyżywienie: HB

Hotel Zora

Primośten, Chorwacja

Aktualizacja: 26-05-2023
Star Rate
Kompleks Rużmarin
od 210 euro
Wyżywienie: RO

Kompleks Rużmarin

Primośten, Chorwacja

Aktualizacja: 21-04-2023

Najczęściej Przeglądane Oferty

Star Rate
Promocja do 30% Azul Beach Resort Montenegro -Ultra All

Ulcinj, Czarnogóra

Wyświetleń: 160576
Star Rate
Hotel Plavi Plava Laguna
od 210 euro
Wyżywienie: BB

Hotel Plavi Plava Laguna

Poreć, Chorwacja

Wyświetleń: 149363
Star Rate
Apartments Polynesia Plava Laguna
od 246 euro
Wyżywienie: RO

Apartments Polynesia Plava Laguna

Umag, Chorwacja

Wyświetleń: 137100