Aby dokonać płatności jedną z podanych poniżej metod podczas finalizacji zamówienia, należy wybrać sposób zapłaty i należy posiadać odpowiednie środki finansowe na koncie. (akceptacja lub odrzucenie) do systemu jest zwracana informacja o statusie transakcji. Brak takiego statusu oznacza, że transakcja nie doszła do skutku. W przypadku braku potwierdzenia transakcji i zatrzymania środków na koncie klienta niezbędny jest kontakt z serwisem
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Wszystkie informacje o płatności przesyłane są za pomocą bezpiecznego połączenia szyfrowanego SSL. Autoryzacja karty kredytowej oraz wszytkie informacje o karcie przekazywane są bezpośrednio pomiędzy klientem oraz serwisem autoryzacyjnym PolCard lub Ecard. W przypadku zapłaty przelewem elektronicznym informacje o przelewie przekazywane są bezpośrednio pomiędzy klientem a bankiem.
Prosimy pamiętać, aby po zakończeniu pomyślnie przeprowadzonej transakcji zakupu biletu wydrukować bilet elektroniczny lub potwierdzenie dokonanej zmiany na bilecie, co jest dla Państwa dowodem uprawniającym do skorzystania z przewozu. W przypadku polisy turystycznej wystarczy zapamiętać jej numer. Karta Euro26 wysyłana jest na adres domowy klienta.
Dostępne formy płatności:
- Karta VISA,MasterCard,Maestro,American Express,Dinners Club,JCB

- systemy płatności: E-card, Polcard
 
- mTransfer
(przelew z mBanku)
- MultiTransfer
(przelew z MultiBanku)
- Płacę z Inteligo
(przelew z banku Inteligo)
- Płacę z iPKO
(przelew z banku PKO BP)
- BPH
(przelew z banku BPH)
- BZWBK
(przelew z Banku Zachodniego WBK)
- eCard/Pekao24Przelew
(przelew z banku Pekao)
- Przelewy24/Bank Nordea
(przelew z banku Nordea)
- Przelewy24/ING Bank Śląski
(Aktywne: Pn-Pt 0:00-24:00, Sb 8:00-15:00, Nd - wył.)
- Przelewy24/Credit Agricole
(Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
- Przelewy24/Millenium
(Aktywne Pn-Sb 5:00-22:00, Nd - wył.)
- Przelewy24/Kredyt Bank
(Aktywne: Pn-Pt 8:00-18:00, Sb-Nd - wył.)
- Przelewy24/Raiffeisen Bank
(Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
- Przelewy24/Invest Bank
(Aktywne: Pn-Pt 8:00-18:00, Sb-Nd - wył.)
- Przelewy24/Deutsche Bank
(Aktywne: Pn-Pt 8:00-18:00, Sb-Nd - wył.)
- Przelewy24/Bank BGŻ
(Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
- Przelewy24/Citi Handlowy
(Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
- Przelewy24/Euro Bank
(Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
- Przelewy24/Fortis Bank Polska
(Aktywne: Pn-Pt 6:00-20:00, Sb-Nd - wył.)
- Przelewy24/GetIn Bank
(Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
- Przelewy24/Bank Pocztowy
(Aktywne: Pn-Pt 7:00-22:00, Sb-Nd - wył.)
- Przelewy24/Bank SGB
(Aktywne: Pn-Pt 6:00-14:00, Sb-Nd - wył.)
- Przelewy24/Volkswagen Bank
(Aktywne: Pn-Pt 7:00-24:00, Sb-Nd - wył.)
- Przelewy24/Polbank
(Aktywne: Pn-Pt 0:00-24:00, Sb-Nd - wył.)
- Przelewy24/Alior Bank
(Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
- Przelewy24/Bank Ochrony Środowiska
(Aktywne: Pn-Pt 8:00-19:00, Sb-Nd - wył.)
- Przelewy24/E-SKOK
(Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
- Przelewy24/FM Bank
(Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
- Przelewy24/Meritum Bank
(Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
|